محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایرانصرافی مانی پارس با سابقه چندین ساله و داشتن مجوز رسمی از دولت استرالیا با شما از ابتدا تا انتها همراه هست ارزانترین قیمت شعار ماست در این نوشته به محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایران ارسال پول از استرالیا به ایران- سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا- دلار استرالیا حواله- ارسال حواله ارزی به استرالیا- بهترین وکیل مهاجرت استرالیا- صرافی مانی پارس استرالیا- قیمت دلار استرالیا که تخصص صرافی مانی پارس می باشد خواهیم پرداخت.

محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایرانصرافی مانی پارس دارای مجوز رسمی از اداره آسترک کشور استرالیا استدر این مطلب به موضوعات ارسال پول از استرالیا به ایران- سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا- دلار استرالیا حواله- ارسال حواله ارزی به استرالیا- بهترین وکیل مهاجرت استرالیا- صرافی مانی پارس استرالیا- قیمت دلار استرالیا خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله نقل و انتقال پول را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه صرافی مانی پارس همواره خدماتمان را بر اساس احترام به مشتری دنبال میکنیم .

محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایرانصرافی مانی پارس همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات نقل و انتقال پول در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارسال پول از استرالیا به ایران- سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا- دلار استرالیا حواله- ارسال حواله ارزی به استرالیا- بهترین وکیل مهاجرت استرالیا- صرافی مانی پارس استرالیا- قیمت دلار استرالیا با ما همراه باشید . ما در صرافی مانی پارس با بیش از چندین سال سابقه درخشان کلیه خدمات انتقال ارز بین کشور ها و‌‌ البته محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایرانبه ایران و برعکس ( انتقال پول از ایران به استرالیا و یا انتقال پول از استرالیا به ایران ) را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع خدمات نقل و انتقال پول را به مجموعه صرافی مانی پارس بسپارید و ما نیز به شما مشتریان محترم تضمین سرعت و ارزانترین ترین قیمت را خواهیم داد.   

محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایران و سایر خدمات انتقال ارزی بین ایران و استرالیا توسط صرافی مانی پارس صورت میگیرد که دارای بیش از چندین سال سابقه و دانش و تیم حرفه ای در این زمینه است نظم سرعت و قیمت اولویت خدمات ما جهت نقل و انتقال پول می باشد.

در ادامه فشارهای بی سابقه بین المللی بر اقتصاد ایران؛ متاسفانه از فروردین 1391دولت استرالیا دستورالعمل جدیدی را صادر نموده است كه محدودیت های  بی سابقه ای را برای نقل و انتقال پول از استرالیا به ایران و بالعکس در بر می گیرد.

محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایران – مهم ترین محور این دستورالعمل ممنوعیت انتقال مبالغ مساوی یا بیشتر از 20 هزار دلار استرالیا از ایران به استرالیا و یا بالعکس برای هر نفر می باشد. برای انتقال وجوه  بیشتر از 20 هزار دلار متقاضیان بایستی مجوزهای لازم را به صورت موردی با ذکر جزئیات از کمسیون ویژه در بانک مرکزی و وزارت امور خارجه استرالیا اخذ نمود.

چه میزان پول می شود برای سرمایه گذاری در استرالیا به این کشور انتقال دارد ؟

اگر شما هم به دنبال اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا هستید و یا آن را دریافت کرده اید و حالا برای سرمایه گذاری در این کشور می خواهید بدانید که چه میزان پول می شود به این کشور انتقال داد باید بگوییم که سقفی برای ان وجود ندارد و فقط باید از قوانین انتقال پول به استرالیا آگاه باشید به طور کلی اگر مبلغی بیش از 10 هزار دلار می خواهید انتقال دهید محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایران – حتما باید ان را اطلاع دهید. در صورتی که بیش از 10هزار دلار استرالیا ( و یا معادل آن در ارزهای دیگر) بخواهید انتقال دهید یا به صورت شخصی وارد استرالیا کنید و اطلاع ندهید به دلیل نقض قوانین استرالیا می توانند حتی شما را بازداشت کنند.

 محدودیت های دولت استرالیا برای نقل و انتقال پول با ایران– در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در صرافی مانی پارس با بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای بهترین کیفیت ها را در مبادلات نقدی و ارزی به شما عزیزان ارائه می دهد و این تیم متعهد می شود که پس از تایید حواله و صحت مدارک و اطلاعات حواله و دریافت وجه مشتری ظرف مدت حداکثر 3 روز کاری وجه حواله را بحساب ذینفع واریز نماید. صرافی مانی پارس جهت ارائه توضیحات در مورد موضوعات ارسال پول از استرالیا به ایران- سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا- دلار استرالیا حواله- ارسال حواله ارزی به استرالیا- بهترین وکیل مهاجرت استرالیا- صرافی مانی پارس استرالیا- قیمت دلار استرالیا در خدمت شما عزیان می باشد . جهت هرگونه تماس و مشاوره رایگان در مورد نقل و انتقال پول میتوانید با شماره 0410997245 تماس برقرار نمایید.