بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست؟صرافی مانی پارس با سابقه چندین ساله و داشتن مجوز رسمی از دولت استرالیا با شما از ابتدا تا انتها همراه هست ارزانترین قیمت شعار ماست در این نوشته به بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست – سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا- حواله از ایران به استرالیا- بهترین کشورهای جهان برای زندگی 2021- بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت- مشاوره مهاجرت به استرالیا- بهترین وکیل مهاجرت استرالیا- کشورهای پناهنده پذیر 2021- اسکیل سلکت استرالیا که تخصص صرافی مانی پارس می باشد خواهیم پرداخت.

بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست؟صرافی مانی پارس دارای مجوز رسمی از اداره آسترک کشور استرالیا استدر این مطلب به موضوعات سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا- حواله از ایران به استرالیا- بهترین کشورهای جهان برای زندگی 2021- بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت- مشاوره مهاجرت به استرالیا- بهترین وکیل مهاجرت استرالیا- کشورهای پناهنده پذیر 2021- اسکیل سلکت استرالیا خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله ارسال یا انتقال پول به استرالیا را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم ما در مجموعه صرافی مانی پارس همواره خدماتمان را بر اساس احترام به مشتری دنبال میکنیم .

بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست؟صرافی مانی پارس همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات ارسال یا انتقال پول به استرالیا در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا- حواله از ایران به استرالیا- بهترین کشورهای جهان برای زندگی 2021- بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت- مشاوره مهاجرت به استرالیا- بهترین وکیل مهاجرت استرالیا- کشورهای پناهنده پذیر 2021- اسکیل سلکت استرالیا با ما همراه باشید . ما در صرافی مانی پارس با بیش از چندین سال سابقه درخشان کلیه خدمات انتقال ارز بین کشور ها و‌‌ البته بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست؟به ایران و برعکس ( انتقال پول از ایران به استرالیا و یا انتقال پول از استرالیا به ایران ) را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع خدمات برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا را به مجموعه صرافی مانی پارس بسپارید و ما نیز به شما مشتریان محترم تضمین سرعت و ارزانترین ترین قیمت را خواهیم داد.   

بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا و سایر خدمات انتقال ارزی بین ایران و استرالیا توسط صرافی مانی پارس صورت میگیرد که دارای بیش از چندین سال سابقه و دانش و تیم حرفه ای در این زمینه است نظم سرعت و قیمت اولویت خدمات ما جهت بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا می باشد.

روش های سرمایه گذاری در استرالیا

برای سرمایه گذاری در استرالیا روش های متنوعی وجود دارد. در واقع افراد متقاضی سرمایه گذاری در استرالیا با توجه به شرایط فردی خود می توانند از روش مورد نظر برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایند. به طور کلی در حال حاضر حداقل میزان سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در استرالیا ۲۰۰ هزار دلار می باشد. در ادامه به معرفی رایج ترین روش های سرمایه گذاری در استرالیا خواهیم پرداخت:

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا یکی از روش های محبوب جهت سرمایه گذاری در این کشور به شمار می آید و بیش از ۹۰ درصد افراد از این روش برای سرمایه گذاری در استرالیا اقدام می نمایند. بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست؟–  در این روش سرمایه گذاری افرادی که در کشور خود صاحب یک شرکت یا بیزینس موفق هستند با ارائه مدارک مورد نیاز می توانند به منظور تاسیس یک نمایندگی و شروع فعالیت های شرکت خود در کشور استرالیا اقدام نمایند.

فرد متقاضی ثبت شرکت در استرالیا می بایست دارای شرایط و مدارک ذیل باشد:

سن کمتر از ۵۵ سال

کسب حداقل ۶۵ امتیاز، البته در برخی از ایالت ها امتیاز کمتر نیز مورد قبول است.

حداقل ۲۰۰ هزار دلار استرالیا سرمایه برای راه اندازی شرکت

ارائه بیزینس پلان

سابقه کاری موفق

تحصیلات مرتبط با فعالیت های شرکت مورد نظر

دارایی فرد متقاضی باید ۸۰۰ هزار دلار باشد (دارایی های منقول و غیرمنقول)

فرد متقاضی باید متعهد گردد پس از ورود به استرالیا قبل از ۲ سال شرکت مورد نظر را ثبت نماید.

حداقل گردش سرمایه یا فروش سالانه ۵۰۰ هزار دلار استرالیا در دو سال از چهار سال اخیر

توجه داشته باشید مدت اعتبار ویزای سرمایه گذاری جهت ثبت شرکت ۴ سال می باشد. فرد سرمایه گذار برای اخذ اقامت دائم استرالیا می بایست حداقل ۲ سال از ۴ سال مجوز اقامت خود را در این کشور سپری نماید و در صورتی که کلیه تعهدات از سوی سرمایه گذاران عملی شود، امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد.

ویزای سرمایه گذاری از طریق انتقال پول

بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست؟– نوعی دیگر از روش های سرمایه گذاری در استرالیا انتقال پول به این کشور است. در واقع در این روش سرمایه گذاری نیازی به ارائه مدارک متعدد و پیچیده نخواهد بود و صرفاً میزان سرمایه فرد متقاضی مورد توجه قرار می گیرد. سرمایه گذاری از طریق انتقال پول به ۳ دسته تقسیم می شود که شامل:

سرمایه گذاری به مبلغ ۱/۵ میلیون دلار

سرمایه گذاری به مبلغ ۵ میلیون دلار

سرمایه گذاری به مبلغ ۱۵ میلیون دلار

شرایط و مزایای هر یک از این روش های سرمایه گذاری متفاوت است. ولی به طور کلی فرد متقاضی می بایست قبل از ورود به خاک استرالیا مبلغ مورد نظر را به خزانه دولت استرالیا واریز نماید، سپس ویزای ۴ ساله برای فرد سرمایه گذار صادر می گردد.

سرمایه گذاری در استرالیا تا چه حد امکان پذیر است؟

استرالیا مانند اکثر کشورهای جهان تمایل بسیاری به جذب سرمایه گذاران خارجی دارد. بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست؟– از این رو افراد با توجه به توانایی مالی و فردی خود می توانند از طریق یکی از روش های رایج سرمایه گذاری در استرالیا جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری و در نهایت اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

بدون شک استرالیا از جمله کشورهای تراز اول جهان به شمار می آید. استانداردهای بالای زندگی، رفاه اجتماعی، امنیت اقتصادی، ثبات سیاسی، منابع طبیعی و … باعث گردیده جمعیت مهاجران این کشور به شکل بسیار فزاینده ای افزایش یابد.

بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا چیست؟– در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در صرافی مانی پارس با بهره گیری از تیم مجرب و حرفه ای بهترین کیفیت ها را در مبادلات نقدی و ارزی به شما عزیزان ارائه می دهد و این تیم متعهد می شود که پس از تایید حواله و صحت مدارک و اطلاعات حواله و دریافت وجه مشتری ظرف مدت حداکثر 3 روز کاری وجه حواله را بحساب ذینفع واریز نماید. صرافی مانی پارس جهت ارائه توضیحات در مورد موضوعات سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا- حواله از ایران به استرالیا- بهترین کشورهای جهان برای زندگی 2021- بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت- مشاوره مهاجرت به استرالیا- بهترین وکیل مهاجرت استرالیا- کشورهای پناهنده پذیر 2021- اسکیل سلکت استرالیا در خدمت شما عزیان می باشد . جهت هرگونه تماس و مشاوره رایگان در مورد بهترین راه برای ارسال یا انتقال پول به استرالیا میتوانید با شماره 0410997245 تماس برقرار نمایید.